Produkty pro occa 2021 libtech (38)

Interpretace skupinových výborů - Tlumočení skupinových výborů

Interpretace skupinových výborů - Tlumočení skupinových výborů

Sociální dialog v rámci společnosti, která má pobočky mimo Francii – a tedy zaměstnance různých národností – je delikátní komunikační cvičení. Vyjednávání v rámci CGE vyžaduje vytvoření skutečného jazykového partnerství, v oblasti, ve které má Alto International dlouhé zkušenosti. Naši tlumočníci, překladatelé a technici zajišťují složitou organizaci těchto událostí a garantují pravidelnost a plynulost výměn mezi různými aktéry, od vedení po zaměstnance.
ISO 16949 - ISO/TS 16949 Systém řízení kvality automobilů

ISO 16949 - ISO/TS 16949 Systém řízení kvality automobilů

ISO / TS 16949: 2009, spolu s ISO 9001: 2008, definuje požadavky na systém řízení kvality pro návrh a vývoj, výrobu a v případě potřeby montáž a servis produktů souvisejících s automobilovým průmyslem. ISO / TS 16949: 2009 se může vztahovat na organizace, které vyrábějí díly určené zákazníkem pro výrobu a/nebo služby. Podpůrné funkce na místě nebo na dálku (například návrhová centra, centrála společnosti a distribuční centra) tvoří část auditu místa, protože podporují dané místo, ale nemohou získat certifikaci podle ISO / TS 16949: 2009 samostatně. ISO / TS 16949: 2009 je aplikovatelná v rámci dodavatelského řetězce automobilového průmyslu.
Organizační model podle zákonného dekretu 231/01 - Poradenství zaměřené na implementaci organizačního modelu 231

Organizační model podle zákonného dekretu 231/01 - Poradenství zaměřené na implementaci organizačního modelu 231

D.lgs. 231/01 definuje správní odpovědnost podniku a/nebo společnosti za trestné činy spáchané správci, vedoucími pracovníky, zaměstnanci v zájmu nebo ve prospěch samotného subjektu. Odpovědnost (a tedy sankce) může být vyloučena nebo alespoň zmírněna, pokud subjekt prokáže účinné a konkrétní uplatnění modelu organizace, řízení a kontroly podle D.lgs. 231/01 a že zřídil Orgán dohledu (OdV), jehož úkolem je dohlížet na něj. S&P Coop poskytuje následující služby, jejichž hlavní fáze výstavby modelu mohou být zařazeny do následujících činností: - Fáze analýzy rizik; - Identifikace preventivních opatření; - Fáze návrhu preventivních opatření a jejich implementace; - Fáze školení, informování a šíření Modelu organizace a kontroly; - Fáze kontroly postupů a přezkoumání; - Fáze zřízení Orgánu dohledu (OdV)
Stolní kalendář - Stolní kalendář CB 2110 Modrý

Stolní kalendář - Stolní kalendář CB 2110 Modrý

3-měsíční kalendář s předchozím, aktuálním a následujícím měsícem Reklamní potisk na obou stranách stojanu Šest jazyků: angličtina, nizozemština, francouzština, italština, španělština a němčina Barva kalendária: modrá PMS 288 a červená HKS 12 Svátky: Belgie, Lucembursko, Francie, Nizozemsko, Německo, Rakousko, Švýcarsko, Anglie a Irsko Stránky: 10,5 x 13,5 cm bílý ofset 80 g Stojan: 10,5 x 21 cm bílý karton, vrstva na jedné straně 285 g Hmotnost kalendáře: 32 g Ukazatel data: červený, dodává se zvlášť Balení: po 100 kusech Balení krabic: 275 x 310 x 110 mm - 330 g Jednoduché balení: obálka bez zadního kartonu - rozměr: 114 x 229 mm - 5 g
PNO1-8-17R_CO2

PNO1-8-17R_CO2

LED displej pro vizualizaci úspor emisí CO2 díky stávající bioplynové stanici. Rozvržení fólie na sklech se provádí podle požadavků zákazníka. Aktuální hodnoty jsou plně automaticky získávány a zobrazovány prostřednictvím ModBus protokolu z řídicího počítače zařízení. Oblast použití: venkovní Výška písma: 175 mm max. vzdálenost pro čtení: cca 70-80 m LED barva: červená Ovládání: Ethernet / ModBus
EDI a Elektronické Fakturování

EDI a Elektronické Fakturování

Modul EDI byl navržen s cílem provádět import do modulu Správa objednávek zákazníků a/nebo oznámení o přijetí pocházející z EDI, a na druhé straně exportovat faktury z modulu EDI. Podporuje optimalizaci organizačních procesů, zvyšuje snížení nákladů a přispívá k úspěchu organizací, přičemž technologie EDI je k dispozici pro jejich podnikání. Hlavní výhody EDI: - Automatizuje toky informací a integruje kritické elektronické informace mezi systémy. - Umožňuje výměnu informací v reálném čase a prostřednictvím internetu s vašimi hlavními zákazníky nebo dodavateli a optimalizuje vaše obchodní toky. Podporuje procesy Outbound, InBound a Intra Group. - Objednávky, potvrzení objednávek, oznámení o přepravě, stav objednávky a faktury. - Zajištění úplné bezpečnosti a autenticity dat pro různé účastníky procesu (digitální podpis). Mezi dalšími.
Testování koronaviru - 2019-nCoV / SARS-CoV-2

Testování koronaviru - 2019-nCoV / SARS-CoV-2

Testování koronaviru - Testování proti obaleným virům jako náhrada za v současnosti nedostupnou komerční testovací strategii proti 2019-nCoV / SARS-CoV-2
Vzdálená interpretace - Vzdálené tlumočení

Vzdálená interpretace - Vzdálené tlumočení

ALTO INTERNATIONAL nabízí širokou škálu jazykových služeb a podporuje vás ve všech oblastech týkajících se vaší komunikace v cizím jazyce. Díky odbornému týmu vám ALTO INTERNATIONAL pomáhá překonávat výzvy spojené s jazykovými bariérami, ať už se jedná o projekty překladu, tlumočení nebo správu obsahu v cizím jazyce, bez ohledu na to, o jaký jazyk se jedná. ALTO INTERNATIONAL je referenčním partnerem v jazykových službách pro mnoho francouzských a mezinárodních společností.